Gooooomorron' Goooomooorron'

& välkommen till Veeeiiiiron i ottan, här på Nile City 105,6!"

Haha, lätt den roligaste serien någonsin. Har man inte sett Nile City har man värkligen missat något.
& karaktären som jag precis citerade är min favorit.

Jag befinner mig i Göteborg, igen.
TIttade på lillebror i Gothia igår, men de åkte ur A-slutspelet mot TORSLANDA, snacka om att Andreas var nöjd.
Grabbarna gick åtminstone längre än väntat med tanke på att de vann gruppen & slog ut en del favoritet i slutspelet.

Andeas är på jobb, så jag sitter mest & väntar här. Vädret är inte det roligaste, men det regnar åtminstone inte... än.
Hade tänkt åka ut på Öckerö (tror det stavas så) & mysa lite, men regnar det är det ju inte det roligaste...
Nåja, vi får helt enkelt njuta av Göteborgs charm på annat vis!
Puss&Kräm
Bjuder på lite random bilder

Andreas & jag med utsikt över danmark


La familia. Mammi, mormor, Jocke, jag & daddy


Sötisen med kladdkakan i högsta hugg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0