Jag är oerhört kriminell

Man får faktiskt inte ladda ner filer, jag vet!!!
Hur som haver, på något vis (tänker inte avslöja hur, utan lämnar det till fantasin) har Morgan Pålsson - Världsreporter samt sista avsnittet av senaste Hells Kitchen tagit sig in på min laptop.
Man måste ju vara förbered när pojkvännen har suttit på ett tåg hela kvällen & när man själv är sjuk men myssugen.

Nu ska jag snart försöka få i mig lite mat, duscha, platta håret, sminka bort påsarna under ögonen & ge illusionen av pigga frächa ögon. För jag tänker inte bli den sortens flickvän som säckar ihop totalt för att man är bekväma tillsammans.
Min babe förtjänar att mötas av en snygg & glad Frida varje gång vi ses. Lyckligtvis gör Andreas samma ansträngning för mig! :)


Ljuv som en ros

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jättevacker bild på henne!!!:)



Ha en kanonbra dag!:)



( ser jättekul ut på studsmattan här ovan! :)

2008-07-22 @ 10:44:55
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0