Rekomendation

Den där b.u.s:en jag snackade om, alltså den med glitter i, är faktiskt ruskigt bra.
Kan varmt rekomendera den om man inte bryr sig om att det glittrar lite extra när man står i solsken.
Priset var inte heller så ruskigt farligt, 95 kronor om jag inte minns fel.

Du hittar den på Kicks!



En annan god nyhet är att jag är ledig på måndag. Jag lyckades byta dag med Minna, vilket betyder en extra dag i Göteborg med pojkvännen. I like.
Dessutom ska vi gå & se HIF tillsammans med Steven, vilket kommer blir underbart! (Sålänge HIF vinner....)

Nu ska jag ut & snacka lite skit med mamma, känns kanon att vara hemma i god tid när skolen skiner!
Puss&Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0