& så blev man sjuk...

Självklart, när det är helg & man ska tjäna de stora cashen bir man ju sjuk.
Plus att Andreas ska komma ikväll, känns måttligt lovande när man ligger & känner sig osexig deluxe.

Jag dog nästan i morse också. En bålgeting stor som min tumme spatserade runt på mitt täcke, redo att ge mig lite av sitt dödliga gift. Jag är nämligen superallergisk mot getingar, bin & humlor, ett stick & jag är ganska körd.
Om detta dessutom skulle skett när jag sov, skulle kunna leda till oanade konsekvenser.
Tur nog kom pappa till undsättning & dödade det lilla (stora) livet.

Nu ska jag göra en kopp te med honung & hoppas på att må bättre snart.
Puss&Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0