Så var man 19 år gammal

Idag fyller jag hela 19 år, vilket tydligen var en befrielse för Andreas? haha

F: Jaha, då var man nitton dådå...
A: Ja, gud va skönt.. jamenar det känns ju helt sjukt att säga att ens flickvän är arton!!
F: HAHA, vilken befrielse för dig... det blir ännu bättre när jag fyller tjugo, håll ut!
A: Men... när du är tjugo... då är jag fan tjugufyra. Usch.
F: haha, menar du det?

Annars har födelsedagen varit super änsålänge!
Fick presenter av mamma, pappa & Jocke imorse vilket resulterade i en superfin cykel som jag ska cruisa runt i Lund med i några år. Tillhörande cykelkorg & lås fanns självklart med.
Av lillebror fick jag spraydeo, aftersun som luktade himmelskt samt smink. Den lille skiten vet hur hans syster vill ha det.

Ikväll blir det kalas med släkt & vänner. Imorgon kommer pojkvännen ner för lite mys, samt för att gå på sin brors svensexa. Snacka om att de hade fixat roliga saker för honom! 
I helgen åker vi även till Stocken, som jag har gått & suktat efter i flera dagar nu.

Puss&kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0