Två dagar kvar..

Jag jobbar endast två dagar, sedan är jag ledig torsdag, fredag & söndag.
Känns som en transportstrecka till ledigheten i augusti nu faktiskt. Ynka 2 veckor kvar till jag får spendera all min lediga tid med Andreas. JObb idag mellan 12.00 & 20.00, ingen roligt tid, men jag tänker enbart ta en dag i sänder & hoppas på att de går så fort så möjligt!

I övermorgon åker vi upp till Göteborg mamma, jag & Familjen Andersson.
Förmodligen blir det mycket tidigt om vi ska hinna se lillebrors fotbollsmatch. Inget mig emot, jag älskar tidiga resor, speciellt när man ska till Götet.
Kommer träffa Andreas också & han följer med oss ner till Helsingborg igen på fredagskvällen. Massa mys.

Nej, nu måste jag städa undan lite innan jag åker till jobb.
Puss&Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0