Det här med bilderna..

Ja.. det blev inga bilder igår. Glömde av kameran!
Tobbe & Johanna orkade inte ta sig ner till stan heller så jag & Evelyn åkte hem till mig där vi drack vin & snackade om livet.

Idag shoppade jag massor med mamma på väla.
Blev ett par chinos, 2 par linnen & en t-shirt! Hur glad som helst, plus att jag har den perfekta outfiten till på fredag när jag & Andreas ska gå & se John Mayer.

Nu ska jag snart iväg till jobb, igen.. Känns som man kommer vara död efter denna veckan, men tjänat pengar har man åtminstone... 16.00-22.00, då hittar du mig i kassan på maxi.

Puss&Kräm



Kommentarer
Postat av: fiaah

Ha en bra dag!=)

2008-06-15 @ 15:26:30
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0