Det snurrar i min skalle!

Sitter & lyssnar på Familjen - Det snurrar i min skalle.
Precis vad jag behöver just nu!

Var inne på Studera.nu & kollade över mina sena anmälnignar, som till min stora förtjusning verkar vara behandlade! : )
Fattar dock inte ett dugg av vad som menas med meritvärdena eftersom de inte står samma sak som på allt det andra jag sökt. Nåja, förhoppnignsvis kommer även de sena anmälningarna att räknas in.
JAG VILL JU BLI PSYKOLOG!

Är lite nedstämd också, med tanke på att det är sista kvällen i Göteborg.
Åker hem klockan 07.40 imorgon & sedan dröjer det nästan en vecka innan man får en puss av Andreas igen.
Det här med avstånd kan fara & flyga faktiskt... jag vill ha augusti & Andreas för mig själv just nu.

Nu ska jag titta på lägenheter & kläder, samt förbereda inför mys när min pojkvän kommer hem.

puss&kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0