Hej jag heter Frida & jag söker...

... vänner i Lund. Gärna studenter i 20 årsåldern & av det kvinnliga könet. haha, skämt & sido, men det hade varit jävligt kul med lite tjejkompisar att tjöta (notera att jag sviker skånskan) med när man nu ska flytta ner där.
Känner mest ekonomistuderande pojkar från Göteborg alternativt Helsingborgsområdet. Inget illa menat pojkar.

Nu har jag käkat en liter jordgubbar, ni vet hur det är man äter en sen kan man inte sluta.
Smakade ljuvligt tillsammans med en färsk skvallerblaska i handen.
Iväg till Maxi om ca 40 minuter där jag ska skriva på uppsägningspapper & sedan jobba kvällen ut.
Men imorgon är det ledighet & det ser ut som att det finns massor att hitta på!

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0