LJUVA LEDIGHET!

åååh, det känns helt underbart att äntligen ha en hel dag ledig. Sedan skadar det ju inte då denna veckan kommer bli relativt enkel med en hel del korta pass.

Hade ett sånt där sjukt trevligt samtal med min pojkvän precis, ett sånt som gör susen för min redan så höga mobilräkning. Äsch, han är mer än värd det, speciellt när han får mig på ännu bättre humör än vad jag redan var.

Imorgon ska jag kanske klippa mig... kanske...
Är ganska kluven. Lockarna kommer bli snyggare om håret är ett par centimeter kortare... samt att det inte blir så förbaskat varmt & enformigt..
Evelyn & Emma får helt enkelt avgöra :)
Puss&Kräm



Långt & slitet hår innan John Mayer konserten vs. Kortare fräscht hår innan utgång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0