Dina ord väcker drömmar

Igår hade jag ett sånt djupt & vuxet samtal.
För stunden kändes det lite olustigt & ibland blev jag ledsen.
Nu känns det som något nytt har öppnats upp. Nya möjligheter & saker att utforska som jag aldrig trodde att jag någonsin skulle kunna förstå & allt mindre själv uppleva.

Ibland är det skönt att prata ut med någon, speciellt när det inte är en person som man trodde man skulle prata om så allvarliga saker med.

Jag har blivit äldre &, tro det eller ej, jag tror jag har blivit visare.
Nu står jag redo att möta upp vuxenvärlden & allt vad den har att erbjuda.
Universitetsstudier, flytt hemmifrån & resor på egen hand.
En sak är säkert, jag kommer ha jävligt roligt på vägen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0