Emma, min Emma

Blev tårögd när jag läste Emmas fina inlägg om mig bara mig. (http://lefreak.blogg.se )
Håller med henne vi har mycket att se fram emot tillsammans.

Imorgon ska vi åka till Lund & härja lite. Ska nog träffa Mr A (hör & häpna, en ny bokstav i bloggen),
vilket ska bli ytterst trevligt må jag säga.
Gillar man John Mayer kan man inte misslyckas enligt mig.

Nu ska jag bege mig in till stan för att lämna böcker / låna böcker.
Ska även träffa Fanny & Emilia för att göra klart vårt religionsarbete.  Förboppningsvis blir det tid över till lite shopping.
Måste ju se respektabel ut när man ska göra Lund ;D tihi.


image639
Emma har rätt, jag är egocentrisk! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0