Fett med plugg

Sitter & pillar med mitt "tal" som jag ska ha i engelska på torsdag.
Eftersom jag är ruskigt smart har jag valt hästhoppning, just för att slippa stå & behöva komma ihåg massa termer som är helt nya för mig.
Istället tar jag något som jag kan som ett rinnande vatten, även på engelska. :)

Imorgon kommer naturkunskapstestet äga rum. Test & test, för det ser ut att bli ganska stort.
Gäller att sätta MVG dock, för det satsar jag på i alla ämnen utom Matte C denna terminen.

Påtal om matte C.
Det där hemska provet jag talade om för någon vecka sedan lämnades tillbaka idag & hör & häpna;
JAG KLARADE DET. Med marginal dessutom, när Kajsa till och med hade glömt att räkna in en hel uppgift i poängen. Ganska najs måste jag säga.

Körkortet har kommit, men dom stänger om en kvart så jag hinner inte hämta det idag.
Hoppas dock att jag ska hinna med det imorgon!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0