& här ligger en Frida

.. & pluggar på psykologin.

Hela klassen har fått en gemensam neuros, eftersom provet innefattar uniefär allt vi har (läs borde) lärt oss under vårterminen.
Ganska stressigt med tanke på att jag precis har spenderat en vecka i USA, vilket inte resultera i några försök till att studera.

Nåja, det känns som jag har någolunda koll nu allfafall.
Jag ska ta en paus & kolla in lite gossip girl & sedan ska jag, som man säger i staterna, pull an all nighter!

image621
Psykologi, msn & pyamas.
Ganska mysigt för en tisdagkväll med andra ord!

Kommentarer
Postat av: syrran

tisdags kväll ;)

2008-03-18 @ 20:38:13
Postat av: E.

Vilken mysig tisdagskväll. Hur gör man?

2008-03-18 @ 21:32:00
URL: http://mammaspojke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0