Hasslarp is the shit & jag är blond

Okey, den där bilden jag lovade sket sig rätt så hårt.
Batterierna på min kamera är nämligen slut & jag hade superbråttom iväg igår.
Håret blev jag nöjd med, "blondare än vanligt", som B så fint uttryckte sig igår.

Maxi var segt, så segt att jag fick dra tidigare igår.
Fick dock lära mig självscanningen, äntligen, för där är man ju åtminstone två så man har någon att prata med när det inte kommer några kunder.

Efter Maxi körde jag i ilfart till Hasslarp, där det vankades fest.
Jag, A & M var snyggast som vanligt, men fick trots det stå ut med massa elaka kommentarer, speciellt från B.
Mr T var också där & var snäll nog att erbjuda mig en sovplats under natten.
Jag frös som en gris så nära golvet, men det var ljusår bättre än att sova i bilen.

Är man en "giiis" så är man väl en "giiis" antar jag. ;D
Än en gång, Hasslarp is the shit, i dubbla bemärkelser.. I think you get the point!

& ja, det kommer nog bilder, när jag får tar i dem M tog, eller kan fixa batterier så jag kan ta någon på mitt ack så snygga hår ;D

Puss&Kräm

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: självklart och alla tkr helt enkelt olika, bara att acceptera!

2008-03-24 @ 22:12:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0