Varför blir man aldrig klar?

Jag vägde precis min väska & det är 4 kg kvar för shopping.
Inte speciellt lovande med tanke på allt jag har tänkt att köpa.
Lyckligtvis väger mitt handbagage i princis ingenting, så på hemvägen får jag proppa i lite saker där istället haha.

Klockan är såpass mycket nu att det känns onödigt att sova..
Trots att jag har jobbat hela kvällen & är megatrött... usch..

Sen tror jag att jag är klar med packningen.., men vi vet ju alltid hur det är.
Man känner aldrig sig riktigt klar.
Jag hade kunnat ha med mig hela huset imorgonbitti.

Nåja, jag har bestämt mig för att inte packa mer nu... det FÅR vara klart.
My god, I'm going to america!!!!!

image602


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0