Welcome to americana

Lördag:

Upp tidigt (eller som jag, inte sova alls), för att åka till Kastrup.
Tagga på planet till Frankfurt där vi hade en 5 h väntan på planet till Detroit.
Tack vare tidsskillnaden så var vi framme i Ann Arbor på kvällen, som vegs åt PARTY



Söndag:
Lagom bakis.
Vi åkte till ett jättestort mall där jag äntligen fick shoppa på Victorias Secret. mums.
På kvällen käkade jag, Mandy, emilia & Fanny tillsammans med Laura & hennes päron.
Jag var även & tittade på en basketmatch med några av Mandys kompisar.



Måndag:
Brunch med alla på Afternoon Delight & efter det blev det ännu mer shopping.
Vi åt glass på Ben and Jerrys & när kvällen kom tog Tim med oss på hans arbetsplats,
dvs en mongolisk restaurang som var fantastisk.
Efter middagen spelade vi Whirly Ball, som är är lite som radiobilarna but with a twist.


Tisdag:
Vi åkte till Detroit & besökte Ford Museum samt Motown museum där jag fick sjunga i samma studio som Michael Jackson, Stevie Wonder & hela baletten har spenderat många timmar i.
& på kvällen gick jag på bio med Emilia, Fanny & Laura.

Onsdag:
Vi hängde lite med eleverna på Campus & käkade även lunch i juridikstudenternas matsal.
Den var gigantisk & man fick äta hur mycket man ville, i äkta amerikans anda. haha
Efter det var det middag hos Laura där vi också träffade Calle, en svensk kille som spelade hockey i
U of Ms hockeylag.
På kvällen drog vi till en karaokebar där vi drack oss redlösa på billig öl & taskig vodka.


Torsdag:
SHOPPING heela dagen på ett gigantiskt outlet mall. Oh yes.
På kvällen käkade jag middag med Hanna & sedan var det party hos Adam & Ryan.
Massa beerpong & flip cup där ja!


Fredag:
Massa chill i Ann Arbor & på kvällen väntade den härligaste kvällen av dem alla.
Fest hos Ryan & Adam, men jag Tim & Hanna åkte iväg en sväng till en mycket underlig underground club, där vi mötte upp Nick.
Sen åkte vi tillbaka till festen, där flertalet hade deckat.
Massor av skratt & skoj påvägen hem till Lauras hus må jag säga.
I säng halv 7 & upp tidigt för att fira S:t Paddys Day!! haha Grönt överallt i Ann Arbor.



Lördag:
Först åt vi en all american breakfast, med pannkaor, muffins & kaffe i mängder.
På eftermiddagen begav vi oss till Detroit & planet hem.

Söndag:
Massa trött, men Jacke hämtade & körde mig till Lund där jag slängde mina grejer hos Mr T, medan jag hängde med Emma babe en stund. Glass i solskenet, det är hääärligt! Jet lag, det är mindre härligt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0