Vilken underbar dag

Jag & mamma åkte till Väla för att köpa sololja & annat trams inför Costa brava. (Mindre än en vecka kvar btw)
Sedan körde hon mig till Hamnpaveljongen där Emma, Robin, Melissa, Tobbe & Kajsa väntade.
Massa mys & det var oslagbara miner på Emma & Tobbe när jag hade köpt en runda.

Frida: Jag tror bartendern flörtade med mig..
Tobbe: hahah vadå då?
Frida: Jag fick nog rätt mycket rabatt på det här..
Emma: Hur mycket då?
Frida: Ja det kostade 80 spänn
Tobbe & Emma: VAAA????
Tobbe: Nu är det du som köper varje runda lilla vän! haha

Ett par goda öl och glas rosévin senare vinglade jag & Emma till stationen så vi kunde ta oss hem.

Skrev precis en affärsplan på fyllan, vilket resulterade i en del mindre fel som jag fick korrigera via mail.
Hum undrar var min lärare tänker när han får 5 mailet som börjar med
"Ja, det var Frida igen.. jag upptäckte ett litet fel.. Det ska inte vara ränta.. utan moms och inget annat..."
Nåja, det är trots altt fredag & jävligt bra väder :)

image676


Puss&Kräm

P.S En viss sötnos är i Kalmar nu & roar sig. I miss him.

Kommentarer
Postat av: Emma

snäll bild, verkligen. BITCH!

2008-05-11 @ 19:17:17
URL: http://lefreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0