Äntligen avklatrat omtentan

& det kändes riktigt bra. Är nästan säker på att jag har klarat den denna gången. Skööönt så man slipper ta tag i det när man kommer hem från resan måste jag säga. Är inte mycket kvar på socionomutbildningen nu, sen nästa höst blir det Medie-kommunikationskunskap istället :)

Igår tränade jag ett hårt pass aerobic/styrka. Var fullkomligt slutkörd efteråt så Adde fick massera mig innan jag somnade.
Idag ska jag nog gå ett vanligt aerobicpass istället & vila musklerna inför slutet av veckan som består av danslektionerna.

Nåja, solen skiner nu så jag & Adde ska nog göra någon mysig utflykt i snön. Man får passa på när det är snö så här långt söderut. Det tillhör ju inte vanligheten att man får ett snökaos så här års.

Puss&Kräm



Operation bootcamp har börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0