Äntligen pengar på kontot!

Yes, nu är jag helt skuldfri. Förutom till pappa, som jag nog kommer stå i skuld till hela livet! :) Ska klippa mig klockan två i en liten salong här runt hörnet. Sjukt najs att de hade tid redan efter 2 timmar. Precis i min smak, då jag ofta klipper mig på impuls.

Sen ska jag handla på ICA. Ska bjuda mannen min på bakpotatis med räkröra tänkte jag. Han har ingen aning, så jag hoppas att han inte läser detta innan maten är klar haha.

Vi var ute på Nova idag & tittade på soffor också. Hittade några riktigt najs på Bolagret. Men det blir soffa först när vi kommer hem från resan, eftersom vi måste ha en lägenhet
innan vi har en soffa.


Hittade denna läckerbiten på Bolagret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0