Är det normalt?

Jag har under två dagar sett 2,5 säsånger på Satc.
Under dessa dagarna har jag legat med en toffs på huvudet, mjukisbyxor & endast lämnat sänger för toabesök, lite plugg & matpauser. Jag är hooked som aldrig förr ...

Nåja, nu väntar jag på att några fler avsnitt ska bli klara så jag har väl inget annat val än att plugga lite.
Ikväll är det ju dans också, så lite motion ska man allt få.
Samt storhandling på Willys... suck. Det här med att storhandla är sjukt trist, för jag är så pank nu att det svider rejält när man ska hosta upp pengar för mat...

Vuxenlivet är ingen lek ;)

Kommentarer
Postat av: Rosa grisen

Gumman, det stavas ju "säsong" ;)



Märkligt nog ökar mina matkontoutgifter nu när du har lite cash? no connection at all :D

2008-11-12 @ 18:01:14
URL: http://queenofheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0