Att somna halv 3 en onsdagsnatt

Igår åkte jag & Adde för att se Sverige-Holland hos Rickard & Julia.
Först skulle det handlas popcorn till mig, energidryck till Adde & chips+godis till Rickard.
När vi äntligen var på plats i deras lägenhet fick Julia en mindre chock då hon inte hade väntat sig besök & bara satt i myskläder. Nästa chock var när vi inte kunde hitta kanal 9. Men efter några försök med chanel seach så hittade vi den.

Adde skulle poppa popcornen, då proppen först gick & ett totalt mörker spred sig i lägenheten.
Skulle vi missa resten av matchen trots allt?
I med ny propp & allt gick igång igen, men vi fick allt göra en chanel search igen.

Sen glömde Adde popcornen i micron, vilket resulterade i att hela köket luktade brännt & rädslan för att brandlarmet skulle gå slog alla. Rickard skulle därför öppna fönstret & visa hur bra det var att man kunde öppna dem så mycket, när han snubblar till. För en microsekund trodde jag nästan att han skulle ramla ut genom fönstret, men han klarade sig.

Efter matchen korkade vi upp lite tetra pak-vin & sjöng oss hesa på singstar. Mycket trevligt måste jag säga.
Vi åkte hem vid 1, men satt & spela Xbox respektive datorspel till halv 3 då jag åtminstonne deckade.

Vilken fantastisk kväll onsdagskväll!
Puss&Kräm

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe jo helt klart. Precis när man börjar bli frisk kommer det nåt annat. Så är det alltid. Kalla, kalla Sverige...

2008-11-20 @ 14:08:30
URL: http://pernillas.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Jaså ska du också fly landet? :D

2008-11-20 @ 16:17:28
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0