Chai latte

Igår var jag, Ellinor & Anna på Espresso House där vi tjatade sönder våra insattser på paperna vi skriver i skolan.
Alla har ju snackat om att chai-latte ska vara så utsökt, så jag & Ellinor bestämde oss för att prova denna mytomspunna dryck.
Aj, där rök 30 kr rakt ut i sjön.

Det var supergott första två klunkarna, då det smakade lite som pepparkaka. Men sen kom eftersmaken & jag måste säga att det hela påminnde om svartsoppa (för er som inte vet, så är det soppa gjord på grisblod. Man äter det i skåne under mårtengås helgen..)Supergott i en eller två klunkar, smakar pepparkaka, men sen blev det för mycket.
Ellinor var uthållig & drack nästan allt. Bra för mig så jag kunde hälla över lite av min så det inte skulle synas att jag inte gillade det ;)

Idag när jag och Emma käkade lunch tillsammans höll jag mig långt borta från Chai latten & beställde en gammal hederlig kopp the i smaken rabarber & grädde. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0