Där man känner sig som hemma.

Idag åker jag "hem" till Helsingborg. (Svårt att avgöra vad hem är då man är född på ett stället & bor på ett annat för att man pluggar & inte tänker bo kvar där efter att utbildnignen är klar.)
Jag ska arbeta lite på Fredriksdalskolan fram till fredag då jag kommer tillbaks till Lund.

Jag har för övrigt funderat över var jag egentligen vill bo. För inte vill man bo här i Lund resten av livet inte.
Helsingborg är en vacker stad som jag har älskat att växa upp i, men efter 19 år blir man en smula trött på den.
Förmodligen blir det Göteborg, eller i Göteborgstrakterna, då jag absolut älskar den staden.
Många sommarminnen & extra plus är ju att Adde är därifrån.

Som "Veiron i ottan" skulle sagt :
" En renodlad homo sapiens, en tvättäkta Göteborgare"

Puss&Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0