Det blev inställt

Jag & babe skulle egentligen ut med Addes polare Rickard & hans flickvän Julia & spela lite biljard.
Tråkigt nog fick vi flytta det hela till onsdag eller torsdag då de båda var upptagna.
Imorgon händer det nog grejer dock! Jag ska fika med några tjejer från klassen, kan vara skönt att prata ut med några om mina beslut om att byta program. Sen tänkte jag träna & slutföra mitt paper som ska vara inlämnat på onsdag.

Träningen idag blev av! Det blev ett step-pass istället för aerobic, men det är bara bättre.
Jag gjorde en ganska patetisk grej.. Ställde mig vid en spegel där man såg sådär onaturligt stor ut (som i sånna spegelhus på tivolin) för att få mer motivation under passet. Undrar hur många extra kalorier man brännde på grund av det =)

Puss&kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0