Gomorrrrrrrrrron gomorrrrrrrrrron!

Det var supergott på vespa igår! Jag åt en gudomlig pizza med maaaassa mozzarella-ost i. Fick helt enkelt lägga bantningen åt sidan för en dag. Tog några bilder, men jag vet ju inte hur man laddar in dem själv :S Hittar inte sladdarna.

*får sms*

Haha Addepadde försov sig & gick kuta till skolan & nu skickade han ett sms där det stod
"Sömtuta där, jag är trött trött trött...." (plus ca 100 stycket mer "trött") Den stackarn.

Idag.. ja, vad händer idag? Dansa, hem till Helsingborg en liten liten sväng, pack lite inför imorgon då jag åker till Göteboooooorg :D. Ska julpyssla med familjen Antonsson & se en konsert med Addes mammas kör. Gospelkörer är det bästa jag vet när det kommer till körväg. (kanske för jag varit med i en själv haha) Nåja, jag får väl kolla runt i Götet ordentligt nu om det är min framtida hemstad. Känns gött faktiskt. Jag kan nog bli en go & gla göteborgare.

NU ska jag kolla på vänner. Min nya drog, eftersom jag sett allt med sex and the city.
Puss&Kräm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0