Helsingborgs IF & Kommunikationstankar

YES, Hif vann mot IFK, men det störde inte Ifkarnas stämmning det minsta.
De dansade för fulla muggar. Jag tror dock att det berodde på att det var fruktansvärt kallt & en liten dans var det enda som fick liv i diverse kroppsdelar.
Efter matchen åkte vi hem till Lund igen. Det var mysigt med Tiger Lou-musik i mörkret.

Pratade lite med Anders om Medie- och kommunikationsprogrammet i Lund.
Måste säga att det lät rusikt intressant & något som jag hade tyckt var skoj att arbeta med. (Läste nämligen kommunikation på gymnasiet & trivdes mycket bra med det.)
Var överraskad när jag gick in på platsbanken för att få ett hum om hur efterfrågan är efter kommunikatörer, informatörer & PR-konsulter är. Det finns tydligen ganska många jobb att söka där ute, trots lågkonjukturen....
Känns som jag får ta ett långt samtal med både mamma, pappa & Adde om det här.
Kanske ska ringa Susanna, min gamla kommunikationslärarinna, också? =)

Nåja. NU ska jag fixa lite mys till Adde kommer hem från innebandyn & sedan ska vi se ensam mamma söker!
Puss&Kräm



Kommentarer
Postat av: ella och elli

ensam mamma söker is the shit ;) och bonde söker fru hahahha

2008-11-09 @ 22:52:04
URL: http://wearegood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0