Inte riktigt som jag tänkt mig...

Igår skulle jag sitta inne hela kvällen & plugga inför tentan som är på måndag.
Adde laddade upp med CS & det hela såg ut att bli en riktig hemmakväll...

Då ringer plötsligt Julia & berättar att hon & Rickard har hyrt en ny singstar-skiva som vi måååste komma & inviga.
Sagt & gjort, så vi kastade oss in i bilen & körde till systembolaget där vi införskaffade lite vin & öl.
Sen var det snöstorm så vi körde väldigt sakta hem & gick sedan hem till Rickard & Julia.

Vi sjöng singstar, kollade på Idol, var ute i snön & fjantade runder, dansade & tittade på gamla bilder.
Klockan blev plötsligt väldigt mycket så jag & Adde slagga på soffan.

I morse vaknade vi utvilade & möttes av ett bord fullt med tomburkar & vinflaskor. Det såg ut som 10 pers hade haft en brakfest, men det var bara vi 4 som hade haft väääldigt roligt!
Efter att ha städat undan allt så traskade vi & köpte god frukost, käkade oss mätta & gick sedan hem till oss igen.

En helt perfekt kväll!!
Puss&kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0