Jag har klippt mig

& det är nog kortare än sist (dvs som på presentationsbilden). Jag håller fortfarnade den diskussionen öppen då jag inte har gjort vid mig än, men det kommer för Addepadde ska inte få se mig i det här tillståndet vill jag lova.
(mössfrissa, taskig andedräkt, uppknäppta jeans & myströja) Jag ska bespara honom det på vår 6 månadersdag (!)

Precis, idag har jag & min odåga hängt ihop i 6 månader. (eller, hängt ihop officiellt i 6 månader)
Tiden går fort när man har roligt! För ett år sedan trodde jag aldrig att jag skulle sitta & titta på lägenheter & soffor med en underbar Göteborgare. Men det gör jag! =)

Bilder kommer kanske sen. Beror på hur nöjd jag blir! haha
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0