Klockan är lite över elva & jag har redan..

  • Käkat frukost (havregrynsgröt, duktigt!)
  • Kört Adde till UB där han ska plugga hela dagen
  • Hämtat mixern så vi kan göra strawberry daquri ikväll
  • tankat bilen i ösregnet
  • skrivit 1,5 sidor på mitt paper
Jag har helt enkelt haft en mycket produktiv morgon & utfört nästan allt på dagens agenda.
Har fortfarande några punkter kvar att klara av dock:
  • städa (så Adde tappar hakan som sist)
  • dansa på gerdahallen
  • handla tacos-tillbehör
  • laga mat
  • titta på Satc (4e säsongen klar)
  • hämta Adde på UB
  • Spelkväll med Stina & Henke
Det blir en mycket hektisk fredag, precis i min smak. Jag & min psykolog (eller psykologstudent) kom fram till att jag gillar att ha mycket att göra. Har man en slapp dag som igår så kompenserar man för den dagen efter med sysslor upp till öronen.
En annan kul grej är att jag faktiskt har börjat gilla att städa & laga mat.. Adde håller väl på att förvandla mig till någon form av hemmafru, då han själv kallar sig "maskulinist".

Puss&Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0