Nu är vi överrens!

Det har varit lite slappt på "bootcamp-projektet" denna helgen, men nu har vi satt upp en tävling som slutar den dagen jag & min lilla älskling sätter oss på planet till Rio. (Alltså den 19 Januari)
Jag & Adde har kommit fram till att han ska gå ner 7 kg, fast fokusera på att skaffa muskler då han redan är smal men en smula otränad. Jag ska gå ner 10 kg, då jag (med lite ironi i tonen) kom fram till att min kropp består av 98,5 % fett, varav 99,9 % av dem sitter på min rumpa.

Rumpor i all ära, men jag vill kunna gå i bikini & vara lite jämn i kroppen. Jag kommer alltid ha en smal midja & en jucy bottom men den ska iallafall vara lika snygg som karnevalbrudarnas i Brasilien.

Vinnaren kommer bli bjuden på en utekväll i Rio. (Så vi går upp alla kilo igen HAHA)
Puss&kräm


Fröken röv. (Jag vet jag putar som fan, men det bjuder vi på!)


Herr viss-antydan-till-en-liten-liten-mage.
Shit.... jag har en del att kämpa emot.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha skulle inte banga pa de :) Hoppas ni far det helt underbart!

2008-11-23 @ 18:40:18
URL: http://pernillas.webblogg.se/
Postat av: Rosa grisen

Här blir det inga muskler inte. Finns säkert någon brasilianska som kommer uppskappa "icke-muskel-kroppen"

2008-11-23 @ 19:23:29
URL: http://queenofheart.blogg.se/
Postat av: Annett

Inget litet mål. Det blir att kämpa på varje dag.

Träna,träna och åter träna. Puss

2008-11-24 @ 07:00:10
Postat av: Anders

If it ain´t broken, why fix it? Va glad för det du har :)

2008-11-24 @ 07:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0