Sushi är ett rån.

Visst, det smakade väl gott med lite rå fisk på ris, men att behöva betala 120 spänn för 13 bitar, som jag & pojkvännen sedan delade på var lite för mycket i min smak. Speciellt när man fick steka fiskpinnar efteråt för att blir rikitgt mätt.

Nåja, kvällen igår var sjukt lyckad. Vi spelade ett frågesportspel hela kvällen som jag & Henke vann.
Adde var nog lite sur, för han påstod att jag hade fuskat & skrev en lite arg kommentar på min hand när jag tittade bort.
Ganska sött tycker jag. =)

Nu ska jag ner & sola tänkte jag, för det finns tydligen ett gratis solarium här på Mikael Hansen.
Varför har ingen sagt något om det??

Puss&KRäm

Kommentarer
Postat av: Rosa grisen

Du är ett rån gumman..!

2008-11-02 @ 10:55:08
URL: http://queenofheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0