Svartklubben byttes ut

Vi orkarde helt enkelt inte.
Fredagen var så perfekt & lördagen riktigt degig. Så jag låg utan smink hela dagen.
Vi beställde hem thaimat (sjukt roligt att få det hemkört haha) & åt glass i sängen.
Till det såg vi Madagascar 2 & Mamma Mia. Eller JAG såg Mamma Mia, för Andreas gav upp efter typ en kvart.
"Typiskt en tantfilm" fnös han & spelade CS istället. (Förresten är CS ett typiskt GUBBSPEL!!!!!)

Nåja, Madagascar 2 var bra, men inte lika bra som ettan. Mamma Mia var lite pinsamt skådespeleri för min smak, men musiken & Gekland var så fantastiskt så jag fastnade ändå. (Plus att det var kul att höra alla sjunga.. vare sig de kunde eller ej)

Nu ska jag plugga tenta.. fuck.
Puss&kräm



Kommentarer
Postat av: Rosa grisen

ljug, ljug

2008-11-23 @ 14:21:51
URL: http://queenofheart.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mamma Mia kommer snart på DVD. Då måste vi se den ihop och skråla för fulla halsar Puss

2008-11-23 @ 15:32:34
Postat av: Annett

När den kommer på DVD måste vi se den ihop och skråla för fulla halsar, Underbar musik. Puss på dig!

2008-11-23 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0