V.e.s.p.a

Idag ska juag & Adde käka på vespa, ett mysigt ställe här i Lund. De gör tydligen himmelska pizzor & pasta som är to die for. Värt ett försök när man ändå firar tycker jag!

Sitter & kollar på lägenheter i Göteborg ganska mycket nuförtiden. Änsålänge är Majorna högst upp på listan av potensiella område som man kan tänka sig att bo i. Askim ligger också bra till.. Adde är ganska kräsen när det kommer till boende i Göteborg verkar det som. Ibland vet jag inte var ett område ligger & frågar lite försiktigt om det är något utav intresse. Är det inte något i herr Antonssons intresse så visar han det tydligt med "usch nej" "fy där är inte bra" eller "det är ju som en förort till en förort". Ganska kul tycker jag. Ibland skulle jag vilja säga "ååh en etta med kokvrå i Bergsjön, vad myyyyyysigt" bara för att se hans reaktion! Kul kul =)

Nåja, nu ska jag slappa en stund sen blir det bannemej dans för hela slanten!
Puss&kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0