Vilken härlig dag!

Heja OBAMA! Nu styr vi kosan mot en ljusare framtid.

Ja. Jag är hemma redan! Jag älskar min fältstudieplats faktiskt. Lite eftersom det är ytterst korta dagar.
Samtidigt är det väldigt intensivt när jag är där & barnen kräver ganska mycket, vilket leder till att 4 timmar
räcker gott & väl. Jag har antecknat som en galning för att kunna skriva ett riktigt bra paper. Jag är laddad!

Fick reda på att Addes föräldrar ska bjuda oss alla (dvs dem själva, mig, Adde, Tobbe & Karin) på middag på lördagkväll. Vi fick välja mellan ren, gås & hjort så jag valde ren, fråga mig inte varför men det låter iallafall gott?
Någon som har ätit ren kan ju informera mig om hur det smakar!

Nu ska jag slappa & hitta på något skoj med mamma när hon kommer hem om någon timma.
Lite mamma dotter-tid är ju aldrig fel när man väl är hemma!

Puss&Kräm


Renskav ser ju gott ut?

Kommentarer
Postat av: ella och elli

frida kolla vår nya blogg som jag och en polare driver tillsammans :D

sjukt gott att obama vann :D blev skitglad när jag hörde det! Hörde även på omvägar att du är hemma i helsingborg!

Lust och ses? jag är ledig alla dagar !

2008-11-05 @ 20:53:12
URL: http://wearegood.blogg.se/
Postat av: ella

sånt skit lever dom på i norrlandstrakterna, det vill säga gävle ;) hahaha

2008-11-06 @ 18:11:21
URL: http://wearegood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0