Att ransaka sig själv

Idag har jag tänkt, tänkt & åter tänkt.
På vad jag vill med mig själv & framförallt vad jag vill med min framtid.
Jag tror jag har svaret nu, men för att vara på den säkra sidan ska jag fundera lite när vi är iväg & reser nästa år.

Det var otroligt skönt att släppa allt idag & bara gå iväg på dansen & släppa ut all stress & fundersama tankar.
Dansen är rena rama terapin nu när dagarna blir korta & mörkret smyger sig på.
Höstens rusk får mig alltid att bli lite smått deppig. Det är dock förbannat skönt att veta att man ska få så mycket sol nästa år att man nästan kommer vara trött på den när det är dags att sätta sig i skolbänken igen.
ÅH, VAD JAG LÄNGTAR!
19 Januari, NU NU NU!


Snart ligger vi där & gottar oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0