En partyhelg avklarad!

I fredags hade jag en av de bästa kvällarna i mitt liv.
Efter att ha serverat på sittningen på Krischan hade alla vi som jobbat en sexa tillsammans.
Massa god mat, alkohol & lekar. Träffade massa trevligt människor & självklart ska samma arbetslag jobba tillsammans nästa gång när det är "alp-tema". På med skidbootsen!!

På lördag är det även tjänstemannafest... tema "super-hjältar??"" (Fri tolkning)
Undras vad man ska vara då?

Igår var jag på maskerad på AF-borgen med tjejerna från klassen.
Jag var lite ur form så det blev en ganska tidig kväll för min del.
De andra tog en del bilder så vi får väl se om jag kan få tag på dem & lägga upp dem på bloggen!

Nu ska jag käka frukost!
Puss&Kräm

Kommentarer
Postat av: ella

wiiie livet är en fest fan ;) kolla min nya blogg :D ellasfashion.blogg.se

2008-10-19 @ 11:50:29
URL: http://ellasfashion.blogg.se/
Postat av: Ellinor

nu har jag hittat hit! =)

2008-10-19 @ 15:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0