en välbehövd paus!

Efter ett par dagars tentaplugg ska jag ta en liten, men ytterst liten paus idag,
Jag ska nämligen in till Malmö & träffa en kompis från Jönköping, som nu bor i Halmstad & läser ett par kurser i Malmö.
Vi ska gå i affärer, käka lunch & snacka om sånt som tjejer gör.
Har blivit mycket pojkvän på sistone, inte för jag klagar, men ibland behöver man lite tjejsnack.

Efter Malmöturen, ska jag till Gerdahallen & köpa mig ett träningskort... någon gång måste det göras.
Sedan ska jag åka hem till Ellinor, där vi SOPA-tjejer ska plugga inför tentan tillsammans.
Känns skönt att kunna utbyta lite kunskaper...

I helgen åker jag hem till Helsingborg. Längtar faktiskt lite om jag ska vara ärlig.
Dricka vin med Emma, snacka skit med Ella & bjudas på god mat att mamma & pappa!
För att inte tala om lillebror, fan vad jag saknar honom!

Puss&Kräm



Ella & jag, brudarna & jag samt älskade lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0