Fältstudier på g?

Jag har väldens bästa föräldrar. Jo, jag vet det säger alla, men jag har faktiskt patent på dem bästa.
Det fixar sig förmodligen med fältstudierna tack vare dem & nästa helg när jag kommer hem så ska de bjuda mig på min favoritmat. (Okey, jag är snål, så jag kan inte laga det själv i Lund okey?)

Igår gjorde jag pannbiff med potatismos, lingon, smörstekta champinioner & sallad till mig & Adde.
Jag vill inte skryta, men jag hade en ytterst imponerad karl brevid mig som åt sig så mätt att han var tvungen att byta till mysbyxor efter måltiden.
"Precis så här ska en kvinna göra, laga mat" sa han med ett stort flin.

Nu bär det snart av till Malmö för lite fönstershopping & Jensens.
Jag ska ha på min parfym, eller samma som jag brukade sno från mamma....
Grattis mamma du får nu ha din parfym ifred, jag har köpt en egen! (Kors i taket)

Puss&Kräm


Jag saknar stocken & sommaren.

Här är vi ute med optimistjollen,. vilket visade sig vara sjukt optimistiskt då det var typ vindstilla och den var byggd för en lten människa. Inte två fullvuxna bestar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0