Jag har funnit mitt kall i livet!

Idag gjorde jag något som jag inte har gjort på vääääldigt länge, jag DANSADE.
Inte dansade som att man hoppar omkring med ex-antal promille i systemet på ett halt dansgolv utan dans på riktigt.
Gerdahallen erbjöd något som kallades "dance-aerobic" som jag tyckte lät lockande.
"Hur svårt kan det vara? Jag har ju gått på massa dans förut" tänkte jag & slängde mig på cykeln.

Nåja, stryk aerobic i namnet & vi får vad passet egentligen innehöll.
Det var som att stiga rakt in i en Britney Spears-video, med massa överstylade brudar (ja ni vet dom som sminkar sig & noggrant väljer en outfit för att se ut som om de inte gör något annat än dansar), hög musik & svåra steg.

Jag svettades & slet som aldig förr. & tillslut satt det!!
Jag älskade varenda minut av passet, trots att jag var en av dem som gav blanka fan i hur jag såg ut i spegeln eller gav ett "kaxigt" peace-tecken när Riahnna sjöng twice. Jag körde mitt race & dansade (förhoppningsvis) röven av mig!

Imorgon är det dags igen!

Kommentarer
Postat av: ella

dans är fan det roligaste som finns :D

2008-10-23 @ 17:19:20
URL: http://ellasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0