Karman är på topp, men inte hälsan.

Jag är en sån person som aldrig blir sjuk.
Då menar jag aldrig.

Innan den här sommaren hade jag som mest haft en lunginflammation & en körtelfeber sedan jag var ca 7 år gammal.
Vilket inte är speciallt mycket om man tittar på hur mycket frisk tid jag har haft.
Hur som haver, den här sommaren och hösten har varit helt fruktansvärd när vi snackar sjukdomar.
Urinvägsinfektioner, njursten, influensa, depressioner m.m

Hela kvällen igår låg jag & yrade med feber & måde så illa att jag trodde magen skulle vändas ut & in.
Tur att man har en sjuksyster...bror.. pojkvän.. eller vad man nu ska kalla honom.
Adde tog helt enkelt hand om mig. Den stackarn.

Trevligt är dock att jag har pluggat massor sedan i morse när jag inte kunde sova eller äta.
Jag har även lyckats laga min kamera & ännu mer trevliga nyheter är att Kofi Annan kommer & föreläser i Lund ikväll.
Om jag så ska stå med spypåse & panodil i högsta hugg så ska jag gå & se den underbara mannen prata.

För övrigt måste jag vara frisk imorgon. Jag ska laga en dundermåltid till mig & Adde, samt att det förmodligen är korridorsfest & filmkväll på G. Lördagen bjuder på fotbollsmatch & lunch på Jensens Böffhus så då måste jag DEFENETIVT vara frisk. Vem tackar nej till böffhuset lixom? Precis, ingen....

Puss&Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0