Kurr i magen & Friends

Jag har dansat idag, HURRA! Det var precis lika skoj som igår & jag kunde knappt röra på mig efteråt.
Nu sitter jag & väntar på att min karl ska komma hem från innebandyträningen så vi kan äta något gott.
Magen kurrar sjukt mycket & jag har tagit mig igenom ex-antal Friends-avsnitt i min ensamhet.

Om någon timma komma även CSN-bidraget in på kontot.
Förmodligen sticker jag & Adde till Kilroy imorgon & betalar långresan. FÖRHOPPNINGSVIS!
Mer om det imorgon alltså.

Lite dåligt med bilder på siståne så här kommer några:

Stocken sommaren 2008. Här råkade jag bada med en tjugolapp
i fickan. Så jag soltorkade den, för att sedan köpa glass för den :)


Lund hösten 2008. Biljardlir på Paradis med Adde.


Stocken sommaren 2008. Här sitter vi ett helt gäng på uteplatsen (dvs bryggan)
på Addes sommarställe på stocken. Klockan är runt midnatt & det är 25 grader.
Natten efter låg jag & Adde på en brygga efter en fest för att vänta på soluppgången.
Att ligga med sin pojkvän under en filt & stjärnklar himmel samtidigt som man
hör vågorna klucka under sig är få förunnat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0