Tentaångest...var är du?

Gårdagen var supertrevlig!
Milt sagt!

Emma & jag käkade gott i Malmö & tiittade lite i affärer. Inne på Zara hittade jag en billig skjorta som jag inte kunde motstå, trots att min ekonomi säger annat.
Vi fick även en liten glimt av Lund innan skoskavet blev olidligt & Emma åkte hem till Halmstad.

Sen körde jag Lund runt för en del ärende. Lämnade toapapper & sylt (ja.. vilken kombination) hos Adde, sen ner till Gerdahallen där jag köpte ett terminskort.
Efter det mötte jag upp tjejerna från klassen. Vi begav oss hem till Ellinor & pluggade till 23.00

Jag borde ha mer tentaångest, men jag är ganska lugn. Lite nervös bara.
Antingen kan jag allt... eller så är det så illa att jag inte fattar hur dåligt jag borde må haha.

Nu ska jag till Gerda & träna step, TJIHO!
Puss&Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0