En riktig man!

Det är ganska komiskt.
När jag & Adde träffades så var han en sån kille som hellre drack cider än öl & om han mot all förmodan skulle dricka en öl så skulle den vara av ett visst märke & vara iskall. (Då snackar vi ISkall)

Därför skrattade jag lite för mig själv idag när han kom hem från systemet med två kassar som innehöll diverse ölsorter.
Såkallad "finöl" som Adde själv kallar det.
Det var flotta glasflaskor med fräsiga ettiketter & långa innehållsförteckningar.

Inte nog med att han har börjat dricka "finöl" han lade också en ganska gullig kommentar efter att han radat upp alla ölen fint brevid varanda i sängen.
"Så.. jag ska ta en av varje ikväll så man vet vad man ska satsa på i framtiden..Guuud vad sugen man blir på öl när man ser dem ligga så här! Den där (nämner något mexikanskt namn) ser ju fruktansvärt najs ut"

Allt detta sades med ett stort leende på läpparna..
Positivt är att det står litervis med cider i lägenheten som jag nu får ta av.
Så jag gillar att Adde har blivit vad många skulle kalla "en riktig man"!! :)

Puss&Kräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0