Inflyttad i en enda röra

Andreas saker ligger huller om buller i min lilla lya.
Mina saker har börjat komma på plats & nu ska jag bara bestämma mig för hur jag vill ha allt.

Stormöte med de andra i korridoren idag också, för vi vill försöka hålla i ordning i köket den här terminen.
Om en timma ska jag åka iväg på min första riktiga föreläsning, då gårdagens bestod av information om skolan.
Efter det ska jag möta upp Andreas för att bege mig till nationsinskrivning & hämta upp Andreas älskade TV som kommer om ett par timmar.

Ikväll ska vi försöka se Batman Begins... för tredje gången.
En viss herr Antonsson råkar somna efter 10 minuter varje gång.

Puss&Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0