JAG ÄLSKAR LUND

Lund är the place to be om man vill ha intressanta studier samt mycket skoj utanför skolan.
Idag hade jag en föreläsning på morgonen & efter det åkte jag & Adde till vårt älskade(?) Willys. Mat mat mat.

Om en stund ska jag ner till stan, eller rättare sagt cykla de 5 minuterna till centrum & fika med några goa brudar från samma grupp. Kommer bli massa planering inför morgondagens festande! :)

Har gått med i Krischan (Krischanstad Nation) & det kommer nog bli en hel del håll i gång där med.
Både Adde & Steven blev övertalade av deras förman & gick de också med i Krischan.

Btw, Arne Kristiansen är det bästa föreläsaren ever! haha

Puss & Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0