Jason Mraz idag!

Sitter & tråkar lite i min lägenhet.
Har varit i stan & intervjuat lite folk till vårt grupparbete. Det gick super & både jag & Johanna var meganöjda.
Vi ska förmodligen vara med i radio & berätta om vårt arbete när det är sammanställt. Snacka om najs! :)

Om ett par timma ska jag, Adde & Steven på Jason Mraz på Olympen här i Lund.
Det kommer förmodligen bli superkul, är dock lite orolig eftersom jag i princip kan en låt (I'm yours).
Jag har hört många låtar, men det är inte så att jag kan stå & vråla med i någon av dem.

Imorgon ska jag & Adde på en inflyttningsfest här på Ulrikedal, samt på Novischfesten som hålls på AF-borgen.
Looptroop Rockers ska spela & ca 1500 personer förväntas komma. Känns som det kommer bli en hård kväll.
Det kanske jag behöver....?

Nu måste jag duscha & göra mig vacker. Samt bli på gott humör.
Vet inte vad det är, men jag är sjukt lättirriterad idag & det känns som allt går emot mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0