Jason Mraz, Novischfest & ful-morgon

Jason Mraz var underbar igår!
Publiken var på G & det bästa var nästan mellan låtarna när han skojjade lite.
Kul detalj var att han tog en polaridbild på alla i bandet & kastade ut i publiken.
När han tog en bild på sig själv blev publiken helvild & när han kastade iväg bilden såg jag den komma emot mig.

Någon brud kastade sig över mig så att jag tappade den på golvet & jag tänkte "fanfanfan".
Men plötsligt hör jag tjejen vråla
"Det är bara för du är kille din jääävel"
Där står ANDREAS med bilden i handen.
"Men jag fick den HAAAHAAAAAAAAAA" svarar han till den förbannade bruden.

Underbara Andreas fixade alltså en polaridbild på Jason, tagen av Jason. FETT NAJS.

Ikväll är det novischfest på AF-borgen. Looptroop Rockers ska spela & vi ska självklart dit.
Först är det inflyttningsfest på ulrikedal (wow, nu är det bra att ha lägenheten nära till hands) & det känns som det kommer bli en aning hårt inatt.

Innan dess måste vi köpa alkoholhaltiga drycker samt göra mig fresh, för USCH vad jag ser ut nu.
Håret är som ett skat-bo, jag luktar en aning svett efter dansandet igår & jag är likblek i ansiktet.
Stackars min pojkvän, han lever med en sunk just nu.

Puss&kräm


Det är några kilo smink dit just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0