Jag känner för att vara sjukt odräglig

Jag kan inte hjälpa det, men resfebern har slått till så hårt nu att jag måste vara lite dryg.

För JAG ska åka till RIO DE JANEIRO med min POJKVÄN om 1,5 vecka. Inte nog med det, vi ska även besöka Peru, Panama, Costa Rica, Nicaragua, Honduras, Belize, Mexico & USA också. Detta kommer resultera i att jag kommer vara brun som en pepparkaka när jag kommer hem lagom till valborg. & nu snackar jag en RIKTIG BRÄNNA ingen jävla solariebränna som får en att se ut som en gammal sönderbrännd kärring. MOhahahahaha.

Jag ska surfa, sola, snorkla, dricka färgglada drinkar, käka nyfiskad hummer & allt detta tillsammans med min underbara Andreas. Jag skiter i om vi blir rånade tjugo gånger på copacabana eller om vi hamnar mitt i ett skyfall i Bocas del Toro, för vi kommer ha så sjukt roligt.

Förlåt, jag är sjukt dryg. Jag vet iallafall att Ella sitter & asgarvar när hon läser detta för hon har samma humor som mig :)



Bocas del toro - Panama


Roatan - Honduras


Tulum - Mexico


Rio de Janeiro (copacabana) - Brasilien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0