Thunderstorm i Rio?

Enligt väderleksrapporten är det åskväder i Rio just nu... Tydligen något som är ganska vanligt under Brasiliens sommarmånader (alltså vår vinter) Men det är 30-35 grader varmt så även om det kommer en skur ibland eller att molnen hopar sig lite så kommer det vara sjukt underbart. Vädret såg dessutom ut att bli mycket bättre senare i veckan, vilket är positivt. Ska jag vara ärlig så är det nog tur att det är lite molnigt ibland, annars hade man ju brännt sönder sig :P
Är nog bra att ha införskaffat sig en liten bränna innan man kommer till centralamerika där molnen ofta lyser med sin frånvaror.

För övrigt är det fullt mer kartonger, kläder & krimskrams här i lägenheten. Det är typ 3 gången jag flyttar det här året så jag börjar bli van... Jag vill helst bara knäppa med fingrarna och så är lägenheten flyttstädad och klar. För imorgon åker vi till Helsingborg och vinkar av mammsen och pappsen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0